Prasa o nas

wróć

20-05-2022 PCworld.pl
Gamingowa oferta Kolportera – co dla gracza można kupić w saloniku prasowym?

Polacy chętnie kupują gry, doładowania, kody, a także karty podarunkowe do różnych platform sprzedażowych. Sprawdź, co ciekawego oferuje sieć Kolporter.

 

Produkty i gadżety dla graczy sieć Kolporter, największy polski dystrybutor prasy, sprzedaje już od 2015 r. W I kwartale 2022 r. aż kilkadziesiąt tysięcy spośród klientów odwiedzających saloniki kupiło jakiś produkt z oferty gamingowej. Wśród nich są nie tylko różnego rodzaju gry, ale także doładowania, kody i karty. Najczęściej zainteresowani są nimi młodsi klienci.

 

Gaming to bardzo dynamiczna kategoria, która praktycznie cały czas ewoluuje i stale się rozwija. Od nas, dystrybutorów i sprzedawców, wymaga szczególnej uwagi – musimy na bieżąco analizować zmieniające się trendy, nowości, a przede wszystkim oczekiwania klientów – podkreślił Dariusz Sandecki, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

 

 

W I kwartale br. najbardziej popularne były karty Paysafecard – w okresie od stycznia do końca marca tego roku karty te, o różnych nominałach, nabyło blisko 48 tys. osób. Korzystają z nich bowiem nie tylko amatorzy gier. Pod względem popularności kartom Paysafecard deptały po piętach także karty Google Play, doładowania do platformy z grami Steam, a także doładowania do konsol Xbox i Playstation.

wróć