Prasa o nas

wróć

Wiadomosci Handlowe
15-09-2021 Wiadomosci Handlowe
Kolporter idzie w stronę nowoczesnych wyrobów tytoniowych

Oferta saloników prasowych sieci Kolporter systematycznie ewoluuje. Obecnie każda z około 650 placówek działających pod tym szyldem proponuje klientom większy wybór produktów z kategorii tytoniowej. Nie chodzi przy tym wyłącznie o e-papierosy i akcesoria do nich. 

Rozszerzając ofertę wyrobów tytoniowych Kolporter zrobił ukłon w stronę amatorów nikotyny w nowoczesnym wydaniu. Ten kierunek to odpowiedź na metamorfozę, którą kategoria przeszła w ostatnich latach.

– Pojawienie się na polskim rynku w 2006 roku e-papierosów zrewolucjonizowało go. Vaping stał się popularny, szczególnie wśród młodych ludzi  – mówi Patryk Podwysocki z pionu handlowego Kolportera. 

Wraz z rosnącą popularnością vapingu producenci zaczęli szukać nowych możliwości pozyskania klientów. Na rynku pojawił się jednorazowy e-papieros, który ma pomóc w podjęciu decyzji czy rzucić tradycyjne papierosy i przejść z palenia na vaping. Jednym słowem jest to produkt „spróbuj i przekonaj się, czy ci to odpowiada”. Właśnie takie e-papierosy są od niedawna dostępne w wybranych salonikach Kolportera.

Obserwując trendy na rynku i zwiększenie popularności vapingu, a szczególnie jego smakowego zróżnicowania, producenci postanowili też stworzyć wyrób, który wpływałby na walory smakowe tradycyjnych papierosów. W ten sposób powstały kapsułki aromatyzujące, które również są nowością w ofercie Kolportera.

W wybranych salonikach tej sieci pojawiły się także woreczki nikotynowe, stanowiące alternatywę dla klasycznych papierosów i e-papierosów. Niewtajemniczonym wyjaśnijmy, że woreczki składają się z włókien roślinnych nasyconych orzeźwiającymi aromatami z dodatkiem nikotyny. Umieszcza się je między górną wargą a dziąsłem, gdzie uwalniają nikotynę oraz zawarte aromaty. Ich zaletą jest brak dymu (więc i substancji smolistych), a także możliwość używania w dowolnym miejscu. 

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Firma zaoptruje w nią punkty handlowe oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 650 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

wróć