Prasa o nas

wróć

23-06-2021 Bomega.pl
Kolporter poszerza współpracę ze Smart Points do obsługi przesyłek z Allegro

Spółka Smart Points, operator pocztowy oraz dostawca rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów dostarczyła aplikację do obsługi przesyłek i zwrotów z platformy Allegro w punktach nadawczo-odbiorczych sieci Kolporter.

  • hnologia Smart Points to innowacyjne rozwiązanie dla e-logistyki, które integruje konsumenta
    e-commerce, placówkę sieci detalicznej oraz branżę kurierską. To narzędzie, którego zadaniem jest połączenie i wyeksponowanie potencjału dwóch równoległych światów handlu – online i offline
  • Dzięki wdrożeniu technologii Smart Points, każdy sklep partnerski bądź sieć handlowa może otrzymać status placówki pocztowej i prowadzić handel przez 7 dni w tygodniu

Dzięki zastosowaniu technologii Smart Points w ramach współpracy nawiązanej pomiędzy Allegro
a Kolporterem, klient będzie mógł nie tylko odebrać lub nadać przesyłkę w punkcie, ale też dokonać zwrotu konsumenckiego. Kolporter nie będzie wymagał wydruku listu przewozowego, a jedynie kodu nadania paczki – obsługa punktu na tej podstawie sama przygotuje dokumenty dla kuriera. Usługa jest dostępna we wszystkich punktach sieci własnej Kolportera. Na terenie całej Polski jest ich już 600. Aktualnie Smart Points prowadzi współpracę z przewoźnikiem FedEx, a za chwilę do portfolia klientów dołączą nowi dostawcy.

Kolporter korzystał już do tej pory z technologii Smart Points, oferując w swoich punktach usługę odbioru oraz nadawania przesyłek od firm kurierskich. Dzięki poszerzeniu współpracy o obsługę przesyłek Allegro, sieć saloników prasowych może korzystać z jednej aplikacji do obsługi wielu przewoźników, bez konieczności ponoszenia kosztownych inwestycji w sprzęt i wyposażenie. Integracja systemów uspójniła procesy oraz usprawniła i przyspieszyła obsługę przesyłek w punktach własnych Kolportera.

 –  Technologia Smart Points to istotna wartość dla naszych klientów, ale także osób prowadzących saloniki prasowe. To punkty sprzedaży, w których czas obsługi klienta ma bardzo duże znaczenie – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

wróć