Prasa o nas

wróć

12-05-2021 Marketingprzykawie.pl
Od 12 maja paczki z Allegro można będzie odebrać w salonach Kolportera

Kolporter i Allegro rozpoczęli współpracę. Saloniki jako pierwsza zorganizowana sieć zostaną włączone w program Allegro Punktów, czyli placówek, w których klienci będą mogli odebrać przesyłkę już dzień po nadaniu. Partnerska sieć punktów odbioru ruszy 12 maja.

 

– Równie ważnym powodem, co cena i wybór stała się wygodna i szybka dostawa przez kuriera wprost pod nasze drzwi lub do zlokalizowanego w pobliżu punktu odbioru. Już dziś około 80% przesyłek trafia do klienta Allegro w ciągu 1–2 dni od zamówienia. Uruchamiając Allegro Punkty, poszerzamy największą w Polsce sieć liczącą obecnie 31 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych. Partnerska sieć zapewni naszym klientom odbiór przesyłek już dzień po nadaniu paczki, a dzięki współpracy z firmą Kolporter udostępniamy niemal 600 nowych punktów znajdujących się w pobliżu osiedli, pasaży czy galerii handlowych – mówi Łukasz Szczepański, dyrektor DEx w Allegro.

 

Koszt dostawy do Allegro Punktu w sieci Kolporter będzie wynosił 8,99 zł. Dostawa i zwrot będą bezpłatne dla kupujących w ramach Allegro Smart, jeśli wartość zamówienia od jednego sprzedawcy wyniesie minimum 40 zł. Zaletą sieci Allegro ma być możliwość nadania i śledzenia paczki na jednej platformie. Ani klient, ani sprzedawca nie będą musieli korzystać z żadnych dodatkowych narzędzi czy aplikacji.

 

– Współpraca z Allegro jest dla nas istotna z co najmniej kilku powodów. Przede wszystkim oferujemy naszym klientom usługę, która cieszy się dużym zainteresowaniem. Coraz więcej osób, robiąc zakupy w Internecie, korzysta z możliwości odbioru przesyłki w wybranym punkcie stacjonarnym. Skala sieci Kolportera i jej rozłożenie na mapie Polski zapewnia dostępność do tego typu usługi bardzo wielu osobom. Co ważne – saloniki są jednymi z nielicznych punktów sprzedaży, które są czynne od wczesnych godzin porannych aż do wieczora. To z pewnością dodatkowa wartość dla osób, które będą chciały skorzystać z możliwości odbioru przesyłki.

 

Współpraca z Allegro jest też oczywiście ważnym elementem rozwoju naszej sieci. Łączymy siły z największą w kraju platformą e-commerce. Jestem przekonany, że takie połączenie potencjału i możliwości da istotną wartość nie tylko dla naszych klientów, ale dla całego rynku. Pokazuje to choćby skala działalności obu firm. Platforma Allegro przyciąga miliony użytkowników, saloniki Kolportera odwiedza co miesiąc kilka milionów klientów. Oczywiście cały projekt traktujemy jako rozwojowy. Na pewno będziemy się starali wspólnie znaleźć nowe możliwości i udogodnienia dla klientów korzystających z usługi odbioru paczek – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

wróć