Prasa o nas

wróć

28-05-2019 Gamereactor.pl
W sieci saloników Kolportera wzrasta popularność produktów gamingowych

Kolporter, czyli największy dystrybutor prasy w Polsce, zarządza obecnie siecią około 800 saloników prasowych. Według najnowszej informacji prasowej w salonikach Kolportera rośnie sprzedaż produktów gamingowych (wszelkiego rodzaju gry, doładowania, kody i karty wykorzystywane przez graczy), a wraz z nią zmienia się także profil klienta. Pierwsze tego typu produkty spółka wprowadziła do swojej oferty w 2015 roku - dziś stanowią już osobną kategorię.

 

 

„Gry oraz doładowania do gier, konsol i platform gamingowych są dominujące w tej kategorii, ale nie ograniczamy się tylko do nich. To półka produktowa, którą staramy się traktować możliwie szeroko. Obejmuje różnego rodzaju produkty, umożliwiające aktywność w Internecie, czyli również np. internetowe środki płatnicze Paysafecard, karty Google Play czy wprowadzone w ubiegłym roku karty podarunkowe Amazon.de i Allegro" - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. - „Stała aktywność w Internecie, korzystanie z aplikacji, platform, e-sklepów to dziś codzienność dla wielu klientów, zwłaszcza z tzw. „pokolenia milenialsów". Te produkty są więc dla nich częścią stałych zakupów. Coraz częściej więc saloniki odwiedzają młodsi kupujący, w przedziale wieku 20-30 lat. Szacujemy, że z roku na rok ta grupa kupujących rośnie w naszej sieci o ok. 8-10 procent" - dodaje rzecznik.

 

Według Kolpoltera sprzedaż produktów gamingowych na salonik w ubiegłym roku była o około 12 procent wyższa niż w poprzednim, a wynik ten stale rośnie. Spółka zakłada, że w tym roku wprowadzi do oferty kolejne produkty growe, jeszcze bardziej zwiększając tym samym aktywność zakupową młodych klientów.

 

 

„To bardzo dynamiczna kategoria, która praktycznie cały czas ewoluuje. Jej rozwój to proces stały, nieodłącznie związanym z rozwojem technologicznym. Od nas, dystrybutorów i sprzedawców, wymaga szczególnej uwagi - musimy na bieżąco analizować zmieniające się trendy, nowości, a przede wszystkim oczekiwania klientów. Zakładamy, że w tym roku - analogicznie do poprzednich - wprowadzimy kilka nowych produktów gamingowych" - mówi D. Materek.

wróć