Prasa o nas

wróć

25-03-2019 HandelExtra.pl
Kolporter stawia na promocje

Powód? Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej firmy przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe.

 

Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.

  

W ramach pierwszej klientki kupujące wybrane tytuły kobiece otrzymują katalog Monnari.

 

- W akcji, trwającej do końca marca, bierze udział 250 saloników należących do naszej sieci. Łącznie do wydania mamy 50 tys. katalogów. To już druga akcja organizowana wspólnie z Monnari. Pierwszą przeprowadzaliśmy w salonikach Kolportera we wrześniu 2018 roku - mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze.

 

Z kolei w ramach drugiej promocji wydawane są wafelki Grześki wszystkim, którzy we wnętrzu promocyjnego opakowania wcześniej kupionego produktu znajdą napis „wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”. Akcja trwa do 30 kwietnia.

 

- Tego typu akcje samplingowe i programy konsumenckie, w których wydawane są nagrody, cieszą się coraz większą popularnością. Producenci, dostawcy i agencje reklamowe kładą coraz większy nacisk na szczegóły akcji. Zależy im na współpracy z partnerami, którzy mają możliwość precyzyjnego dotarcia do klientów, stałego monitorowania przebiegu akcji, bieżącego pomiaru skuteczności, a także wprowadzaniu zmian w trakcie trwania promocji. Te wszystkie elementy znajdują się w naszej ofercie. W samym 2018 roku nasza sieć wykorzystana była w ponad 30 tego typu akcjach, a obecnie przygotowujemy się do kolejnych, które będziemy organizować w najbliższych miesiącach – zdradza Aleksandra Łanocha.

wróć