Prasa o nas
- Ilość saloników, działających w naszej sieci jest zmienna, na tym polega specyfika prowadzenia sieci punktów tego typu. Musimy elastycznie dostosowywać się do zmian na rynku, do zmieniających się oczekiwań klientów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
- W ciągu całego roku na bieżąco zamykamy saloniki nierentowne, czy takie, których dalsze funkcjonowanie jest niemożliwe – np. z uwagi na zakończenie umowy najmu. Ale też na bieżąco uruchamiamy kolejne. Od ok. 1,5 roku prowadzimy intensywną restrukturyzację naszej sieci. Oczekiwania klientów nakładają na nas konieczność znacznego podnoszenia norm jakości – zarówno jeśli chodzi o asortyment, obsługę, wystrój, jak i lokalizację. Część saloników przechodzi proces gruntownej modernizacji i dopiero po jej przeprowadzeniu będzie uruchomiona. Sieć ewoluuje, jesteśmy przekonani, że w pozytywnym kierunku - przekonuje Dariusz Materek.
- W 2018 r. ze struktury naszej sieci wyłączonych zostało 88 saloników. Nie oznacza to jednak ich likwidacji – część działa jako autonomiczne punkty, współpracujące z nami w zakresie dostaw prasy. W minionym roku otworzyliśmy 42 nowe saloniki, a 25 punktów działających w naszej sieci przechodzi remodeling. Wszystkie te działania są związane z prowadzoną przez nas gruntowną modernizacją sieci, ukierunkowaną na podniesienie jakości i efektywności naszych punktów - dodaje przedstawiciel Kolportera.