Prasa o nas

wróć

17-10-2018 DlaHandlu.pl
Kolporter: Wydawcy wspierają sprzedaż premiując sprzedawców

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.

Konkursy dla sprzedawców zorganizowali m.in. Ringier Axel Springer, ZPR Media, Agora, Burda, Edipresse. Oprócz nagród finansowych, których łączna pula wyniosła ponad 100 tys. zł, zaproponowali sprzedawcom różnego rodzaju nagrody rzeczowe – m.in. vouchery do ośrodków wypoczynkowych czy sprzęt AGD.
 
– Wydawcy zauważyli, że to dość skuteczna metoda podniesienia sprzedaży. Poza oczywistym walorem finansowym, konkursy dodatkowo motywują do pogłębiania wiedzy na temat technik sprzedaży, skutecznej ekspozycji, efektywnego kontaktu z klientem. Aktywna praca ze sprzedawcami jest jednym z ważnych elementów naszej strategii, konkursy organizowane przez wydawców bardzo dobrze się w to wpisują – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

W konkursach wydawcy nagradzają sprzedawców za wzrost sprzedaży wskazanego tytułu lub tytułów, odpowiednią ekspozycję lub sprzedaż teczkową prenumeraty. 
Większość konkursów jest dodatkowo wspierana przez wydawców nośnikami promocyjnymi, pozwalającymi lepiej zaprezentować wybrane tytuły klientom. Sprzedawcy mogą zamawiać nośniki tego typu bezpłatnie.

wróć