Prasa o nas
– To dane sumaryczne, dotyczące całej kategorii prasa. Oczywiście nie wszystkie tytuły prasowe, które mamy w naszej ofercie, sprzedawały się lepiej niż w minionym roku. Na pewno wyraźny wzrost sprzedaży był widoczny w segmencie czasopism, gorzej sprzedawały się natomiast dzienniki – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Jednak biorąc pod uwagę powszechną od kilku lat tendencję spadkową w sprzedaży prasy, te wyniki bardzo nas cieszą – dodał.
Największy wzrost sprzedaży zanotowały czasopisma kobiece, pisma dla dzieci i wydawnictwa hobbystyczne, w niektórych kategoriach nawet kilkunastoprocentowy. – Tak dobre wyniki udało nam się osiągnąć dzięki wdrożeniu szeregu zmian systemowych w naszej sieci, m.in. zmieniliśmy dotychczasową ekspozycję tytułów prasowych, a także wprowadziliśmy programy motywujące i szkolenia dla sprzedawców – mówi Dariusz Materek.
Kolporter jest dystrybutorem prasy, oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Zarządza siecią blisko tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.