Archiwum informacji

Strona główna - Następne

24-04-2018 DlaHandlu.pl

W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.

17-04-2018 DlaHandlu.pl

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera. Do 30 czerwca br. w 600 salonikach Kolportera można odbierać wyjątkowe „UPS-kubki”, w pięciu wzorach i kolorach. Każdy z nich ma dodatkową funkcję i różni się hasłem.

12-04-2018 Poradnik Handlowca

Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród.  To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.

27-03-2018

W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.

19-03-2018 HandelExtra.pl

Firma uruchomiła bezpłatny portal dla sprzedawców.

13-03-2018 Wiadomosci Handlowe

Sieć Lidl rozwija współpracę z firmą Kolporter. Największy dystrybutor prasy w Polsce zamierza w tym roku uruchomić 47 saloników prasowych w sklepach dyskontera.

Strona główna - Następne