Archiwum informacji

Strona główna - Następne

28-05-2019 Gamereactor.pl

Kolporter, czyli największy dystrybutor prasy w Polsce, zarządza obecnie siecią około 800 saloników prasowych. Według najnowszej informacji prasowej w salonikach Kolportera rośnie sprzedaż produktów gamingowych (wszelkiego rodzaju gry, doładowania, kody i karty wykorzystywane przez graczy), a wraz z nią zmienia się także profil klienta. Pierwsze tego typu produkty spółka wprowadziła do swojej oferty w 2015 roku - dziś stanowią już osobną kategorię.

10-05-2019 Publicrelations.pl

Ponad milion nagród można wygrać w loterii „Milion Liptonów do wygrania”, która ruszyła 1 maja br. Wśród nagród znajdują się m.in. półlitrowe butelki Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym, które można odbierać w salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Akcja będzie trwać do 30 lipca, a twarzą loterii jest Patricia Kazadi.

25-04-2019 Rzeczpospolita

Kolporter poinformował dziś, że od tego miesiąca nie tylko sprzedaje, ale także rejestruje karty pre-paid a2Mobile, czyli początkowo czysto internetowej marki, należącej obecnie do spółki Premium Mobile.

19-04-2019 OOH Magazine

Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.

12-04-2019 OOH Magazine

O odpowiedzialności za obsługiwany rynek, podnoszeniu jakości punktów sprzedaży, najistotniejszych narzędziach reklamy oraz autopromocji i sposobach na skuteczny shopper marketing mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

11-04-2019 Wiadomosci Handlowe

Kolporter w minionym roku powiększył swój udział w rynku dystrybucji prasy – z analiz prowadzonych przez spółkę wynika, że w grudniu ubiegłego roku wynosił on blisko 65 procent. Według wyliczeń Izby Wydawców Prasy, dokonywanych inną metodą, udziały Kolportera oszacowano na 51,95 proc.

Strona główna - Następne