Archiwum informacji

Strona główna - Następne

15-11-2018 Poradnik Handlowca

Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 r. w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród.

23-10-2018 Wiadomosci Handlowe

Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.

17-10-2018 DlaHandlu.pl

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.

09-10-2018 Wiadomosci Handlowe

- Wciąż jeszcze odczuwamy skutki trwającej przed laty wojny cenowej pomiędzy wydawcami. Jej efektem było utrwalenie bardzo niskich cen prasy, nadal mamy je na jednym z najniższych w Europie poziomów. Niskie ceny przełożyły się oczywiście na wartość marż – dla wielu sprzedawców prasa przestała być atrakcyjnym towarem. Na rynku pojawiało się więcej tytułów, za to ubywało pieniędzy. W efekcie na rywalizacji ceną stracili wszyscy - mówi Grzegorz Fibakiewicz, prezes firmy Kolporter.

09-10-2018 Wiadomosci Handlowe

Kłopoty Ruchu, jednej z największych firm kolportujących prasę w Polsce, zwróciły uwagę polityków. Pojawiają się takie pomysły, jak utworzenie jednego, narodowego hurtownika. To nie podoba się innym firmom z branży - m.in. Kolporterowi - pisze Puls Biznesu.

26-09-2018 Wiadomosci Handlowe

Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98 proc. gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.

Strona główna - Następne