Archiwum informacji
W siedemnastu oddziałach terenowych Kolportera zakończyła się w październiku wymiana regałów, na których kompletowana jest prasa przed dostarczeniem jej do punktów sprzedaży. Łącznie we wszystkich magazynach Kolportera zainstalowano 2500 nowych, estetycznych regałów z nowoczesnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem.
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
W sieci saloników Kolportera będą wydawane wyłącznie paragony pozbawione szkodliwych dla zdrowia bisfenoli. Spółka dołączyła do ogólnopolskiej akcji „Zdrowy Paragon”.
Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.
Kolporter wycofał z sieci saloników wszystkie rodzaje foliowych reklamówek. Zastąpiły je bawełniane, biodegradowalne torby.
Chociaż do końca roku pozostały jeszcze trzy miesiące, to w handlu sezon na kalendarze już się rozpoczął. Kolporter wprowadził właśnie do dystrybucji kalendarze kieleckiej firmy Kalpol.bis.