Archiwum informacji

Strona główna - Następne

18-04-2019

Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.

11-04-2019

Kolporter w minionym roku powiększył swój udział w rynku dystrybucji prasy – z analiz prowadzonych przez spółkę wynika, że w grudniu ubiegłego roku wynosił on blisko 65 procent. Kolporter na swoją pozycję pracuje już od blisko 30 lat.

25-03-2019

Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej Kolportera przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe. Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.

19-03-2019

W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży.  Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierając z dostawami do wszystkich formatów, które mają w ofercie prasę.

05-03-2019

O ok. 6 proc. wzrosła w 2018 r. w salonikach Kolportera sprzedaż książek. – To efekt coraz bogatszej oferty, ale także podejmowanych działań promocyjnych – uważają przedstawiciele spółki. Klienci najchętniej sięgają po literaturę popularną.

21-02-2019

Kolporter w 2018 r. znacząco zwiększył dostawę prasy do małych miejscowości. Liczba punktów  zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 5 tys. mieszkańców wzrosła w stosunku do 2017 r. o ok. 43 proc.

Strona główna - Następne