Proces rekrutacji

Rekrutacja w Kolporterze przebiega w kilku etapach.

1. Twoja odpowiedź na nasze ogłoszenie – sprawdź aktualne oferty pracy.

2. Rozmowa wstępna

Każda aplikacja, która trafia do naszego systemu, podlega procesowi selekcji. Jeżeli to właśnie Twoja zostanie wybrana, zostaniesz zaproszony na spotkanie z naszym przedstawicielem. Rozmowa wstępna daje nam możliwość poznania Ciebie, Twoich dokonań i oczekiwań wobec nas, jako pracodawcy.

3. Szczegółowa ocena Twojej kandydatury

Po zaakceptowaniu Twojej kandydatury, w zależności od stanowiska, możesz spodziewać się kolejnych działań rekrutacyjnych, m.in.:

  • szczegółowego wywiadu rekrutacyjnego,
  • testów wiedzy i umiejętności, testów psychologicznych,
  • oceny kompetencji metodą assessment center.

4. Ustalenie warunków współpracy.