Akcje promocyjne handlowe i wizerunkowe

Wspieramy swoich Klientów w realizacji celów sprzedażowych, a także
w budowaniu wizerunku, prowadząc szereg działań BTL.

 

Każda z akcji jest przygotowywana indywidualnie w zależności od jej celu, grupy docelowej, czasu i zasięgu, co daje możliwość precyzyjnego dotarcia z odpowiednim komunikatem reklamowym.

 

Rodzaje realizowanych przez nas akcji promocyjnych

 

  • Wprowadzenie produktów do sieci około 800 punktów na terenie całego kraju, wsparte działaniami promocyjnymi: ekspozycja produktu w nośniku naladowym, bilonownicy lub nośniku przedladowym, ramce podwójnej przy wejściu, na woblerach, reklama w miesięczniku „Salonik Prasowy”.
  • Promocyjne akcje produktowe – ekspozycja produktu w dedykowanych nośnikach oraz komunikacja marketingowa poprzez nośniki POS.
  • Akcje wizerunkowe – citylighty dużego formatu, plakaty, naklejki, wobblery.